Prima pagină » Actualitati » Actualitate » CALEA FERATA DIN PORTUL CONSTANTA, IN LICITATIE –

CALEA FERATA DIN PORTUL CONSTANTA, IN LICITATIE –

Contractul de peste 146 milioane euro prevede modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta Sud 

Compania Nationala de Cai Ferate „CFR” – SA cauta constructor pentru proiectarea si executia de lucrari de constructii de cai ferate in Portul Constanta. In data de 12 decembrie 2024, a fost publicat in SEAP anuntul de licitatie pentru Proiectare si Executie lucrari aferente obiectivului de investitii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta – Etapa III”. Proiectul vizeaza imbunatatirea conditiilor feroviare din Portul Constanta pentru conectarea feroviara a Portului Constanta cu Portul Gdansk din Polonia, valoarea totala a contractului fiind de 732.237.834,15 lei.  Durata contractului este de 99 luni, din care executia lucrarilor de 30 luni: Durata estimata pentru realizarea serviciilor de proiectare, inclusiv Avizare PTE si Emiterea Autorizatiei de Construire (AC) este de 7 luni calendaristice de la Ordinul administrativ de incepere. Durata estimata de Executie a lucrarilor este de 30 de luni calendaristice de la emiterea Autorizatiei de Construire (AC). Receptia la termniarea lucrarilor RTL – 1 luna. Perioada de garantie – minim 60 de luni de la receptia la terminarea lucrarilor. Durata activitatilor dupa receptia la terminarea lucrarilor – 1 luna In cadrul contractului urmeaza sa fie efectuate lucrari de constructii de poduri feroviare, lucrari de drumuri, lucrari de semnalizare feroviara, lucrari de protectie a malurilor, instalare de echipament de telecomunicatii, instalatii de distributie de energie electrica, servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport, servicii de asistenta tehnica. In Etapa III de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanta sunt cuprinse lucrari de modernizare la urmatoarele obiectiv PORT CONSTANTA SUD – Statia Agigea Sud (inclusiv linia de legatura intre Agigea Ecluza si Agigea Sud) Ø Linia 813B – linia existenta de legatura intre Agigea Ecluza si Port Constanta Ferry Boat Ø Port Constanta Ferry Boat ZONA DE INTERES DIN AFARA PORTULUI. Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta este cu atat mai necesara cu cat, in ultimii doi ani, ca urmare a razboiului din Ucraina, Romania a inregistrat o crestere a fluxului de transport marfuri operate in Portul Constanta. Lucrarile preconizate in Portul Constanta, se precizeaza in anuntul de licitatie, reprezinta o prima etapa pentru asiigurarea interoperabilitatii Coridorului Rin-Dunare pe teritoriul Romaniei. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10.02.2025, ora 15:00.

Pompiliu Comșa

❓Ce se întâmplă dacă tu, dragă cititorule, nu donezi și nu susții presa liberă?

Se întâmplă că minciuna câștigă.
Se întâmplă că jurnaliștii curajoși sunt reduși la tăcere.
Se întâmplă că tu vei ști tot mai puțin din ceea ce contează cu adevărat.
Și într-o zi, când vei avea nevoie de adevăr… nu-l vei mai găsi nicăieri.

💬 Trompeta Carpaților există pentru că oameni ca tine au ales să ne susțină.
Suntem vocea care întreabă: „De ce?” Pentru că, în România reală, de multe ori mai și plătești amenzi… pentru că ai îndrăznit să reclami fapte penale.

👉 Fii parte din lupta pentru adevăr

Citeste si

Newsletter

Subscribe our newsletter for latest news around the world. Let's stay updated!

@2025  Trompeta Carpaţilor – Gazetă independentă – celebra foaie cu suflet viu de altădată || E-mail: [email protected], [email protected]

🍪 Această gazetă folosește cookie-uri. Nu pentru a te urmări, ci pentru a funcționa corect, a-ți arăta conținut relevant și a înțelege cum este folosit site-ul. Acceptând cookie-urile, susții funcționarea presei independente și ne ajuți să rămânem liberi. Acepta Mai mult