Noul logo al stațiunii Mamaia

Organizația de Management al Destinației Mamaia a organizat un concurs pentru desemnarea logo-ului stațiunii Mamaia. Au fost mai multe propuneri, iar un juriu a desemnat varianta finală.  “Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă spiritul avangardist al stațiunii, explozia de tinerețe și de distracție. Nu întâmplător, suntem polul distracției de pe litoralul românesc! În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câștigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan și va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante și declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului și sloganul”, a declarat George Măndilă, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Related posts

O lume frământată!…Cu accente tragice, învolburate până aproape de autodistrugere.Pe ici pe colo mai răzbat timide câteva accente de speranță verde inchis,înghițite rapid de hăul întunecat.Totul se zvârcolește nevrotic ca în tablourile lui Van Gogh.Și toate acestea cu o insuportabilă claritate.Dureros de clare și palpabile, spaimele ne pătrund ființa instantaneu.Și totuși lumina își face loc și se încleștează într-o luptă pe viață și pe moarte cu întunericul.Oare vom reuși să-l învingem? În această cheie înțeleg eu să ,, citesc” acest superb peisaj marin al maestrului Petru Asimionese. Cu admirație Ioan Bodea.

Inregistrare, înregistrare dar să o știm și noi poporul… poporul horeca!

România, te stingi încet, dar sigur… și doare

🍪 Această gazetă folosește cookie-uri. Nu pentru a te urmări, ci pentru a funcționa corect, a-ți arăta conținut relevant și a înțelege cum este folosit site-ul. Acceptând cookie-urile, susții funcționarea presei independente și ne ajuți să rămânem liberi. Mai mult