Brandul turistic al municipiului TulceaOrganizația de Management al Destinației (OMD) Turistice Municipiul Tulcea a prezentat în urmă cu două zile noul brand turistic al orașului și identitatea vizuală asociată acestuia – „Tu și Tulcea”. Imediat, imaginile au stârnit multe controverse pe rețelele sociale. „Reușita” vine în urma unui efort susținut de câteva luni la care au participat activ și membrii OMD-ului, adică reprezentanții mediului privat din HoReCa. În etapele de început ale demersului au fost implicați și tulcenii prin intermediul unui chestionar public privind percepția asupra potențialului turistic al municipiului, cercetare care a strâns aproximativ 1000 de respondenți. Alexandru FILIP, managerul destinației turistice Municipiul Tulcea a declarat pentru Dobrogea Live că „tot pachetul a însemnat o investiție de 15.000 euro și a inclus identitatea vizuală, manualul de comunicare, strategia de marketing, concept grafic pentru pliant, broșură și hartă, inclusiv tricouri, șepci și alte materiale de branding, steaguri și mashuri pentru outdoor și multe altele. Vreau să subliniez clar că nu e un simplu logo.” Tulcean la origine, în prezent specialist în comunicare în cadrul agenției de comunicare și branding SCREEN NATIVE, recunoscut la nivel național, Mugur Pătrașcu este cel care a realizat noul brand turistic al municipiului Tulcea.
❓Ce se întâmplă dacă tu, dragă cititorule, nu donezi și nu susții presa liberă?
Se întâmplă că minciuna câștigă.
Se întâmplă că jurnaliștii curajoși sunt reduși la tăcere.
Se întâmplă că tu vei ști tot mai puțin din ceea ce contează cu adevărat.
Și într-o zi, când vei avea nevoie de adevăr… nu-l vei mai găsi nicăieri.
💬 Trompeta Carpaților există pentru că oameni ca tine au ales să ne susțină.
Suntem vocea care întreabă: „De ce?” Pentru că, în România reală, de multe ori mai și plătești amenzi…
pentru că ai îndrăznit să reclami fapte penale.