UE activează pe rețele sociale pentru a scoate tinerii la vot

Raffaella de Marteșefa Unității pentru relația cu presa a Parlamentului European într-un interviu explică de acest lucru e o prioritate. De aceea Parlamentul European derulează o campanie care se numește „Folosește-ți votul”, pentru a mobiliza cetățenii și a-i încuraja să participe la alegeri, deoarece aceste alegeri sunt probabil cele mai importante pe care Parlamentul European le-a organizat vreodată. Asta mai ales contextului geopolitic și sferei internaționale care s-au schimbat foarte repede și într-un mod neașteptat în ultimii ani. Și această complexitate necesită o Europă puternică și o voce puternică a Uniunii Europene că întregul continent, pentru a putea face față problemelor acestea complexe.  Vorbim aici de securitate și apărare și la războaiele de la granițele noastre, din Ucraina, dar și din zona Mării Mediterane, dar și la posibilitatea de a extinde această Uniune Europeană cu noile țări care doresc să adere și pe care cei de aici s-au angajat să le includă.În plus e vorba și de finanțarea tranziției ecologice într-un mod corect și acceptabil din punct de vedere social. Alegerile sunt foarte importante, dar tema dominantă, așa cum s-a văzut în ultima perioadă, pare să fie cea a riscului ascensiunii partidelor extremiste și a partidelor populiste. Există un singur protagonist în aceste alegeri și acesta este cetățeanul și votul lui. Uniunea Europeană a fost puternică în acești ani și vedem din Eurobarometru, din sondajele pe care le facem, că cetățenii înțeleg că Uniunea Europeană are un impact puternic în viața lor de zi cu zi și, prin urmare, trebuie să continuăm să construim și probabil că UE va trebui să se confrunte cu subiecte și mai dificile, dar trebuie să livreze rezultate cetățenilor. De exemplu, schimbările climatice rămân prioritatea numărul unu pentru tineri, la fel lupta împotriva inegalităților de gen, problemele incluziunii și diversității sunt mult mai importante pentru tineri decât media europeană.  UE a stabilit acum o cooperare cu principalele platforme pentru ca acestea să transmită cele mai importante informații despre alegeri și să ofere informații credibile și de încredere. Cei de la UE au și o platformă care se numește Together.eu, care adună oameni care nu vor doar să voteze, ci și să fie mai activi și să participe la această campanie și să contribuie la răspândirea mesajelor în rândul oamenilor din propria lor vârstă. În  urmă cu câteva săptămâni, au deschis și un cont TikTok, pentru că au înțeles că tinerii își obțin informațiile prin TikTok. Transcriptul interviului a fost realizat cu aplicația Vatis Tech

Related posts

Donald Trump Jr. vine în România, în cadrul unui turneului Trump Business Vision 2025: Trump Jr. este acum în Budapesta

Dan Bazavan: PESTE 2.500.000 DE EURO ÎN FIECARE AN! – Banii Publici cheltuiți în mod nelegal de către Primăria Municipiului București și Consiliul General al Municipiului București

Ne Paște cineva: Chiar și Mussolini ar fi gelos pe scălâmbăielile lui Trump.