Ministerul Turismului – campanie de promovare inedită pe autobuzele din Marea Britanie

Stațiunea Mamaia și orașul Constanța reprezintă pentru turiștii britanici una dintre principalele destinații de vacanță. Frumusețea plajelor din România, viața de noapte vibrantă și atracțiile culturale au fost un magnet pentru vizitatorii târgului de turism World Travel Market de la Londra din acest an, eveniment esențial în promovarea turismului internațional.

Reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța atrag atenția asupra importanței sesiunilor de networking cu agențiile de turism și tour-operatorii din Europa, în urma tuturor întâlnirilor fiind facilitate colaborări care să susțină creșterea fluxului turistic.

“Participarea destinației Mamaia Constanța la târgul de turism WTM Londra din acest an a fost sprijinită de strategii de marketing inovatoare, menite să pună în valoare nu doar plajele, ci și gastronomia locală și tradițiile specifice regiunii. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv, cu multe cereri de informații suplimentare despre stațiune, ceea ce sugerează un interes crescut atât din partea tour-operatorilor, cât și din partea partenerilor media. Fiecare eveniment la care participăm reprezintă o oportunitate valoroasă de a consolida imaginea destinației pe piața internațională, de a atrage turiști din diverse colțuri ale lumii și de a evidenția bogăția oferită de litoralul românesc. Astfel, stațiunea Mamaia continuă să se afirme ca o destinație de vacanță preferată, pregătită să își primească oaspeții cu brațele deschise”, susține George Măndilă, Președinte Organizația de Management al destinației Mamaia Constanța.

Standul României din acest an de la Londra reunește 35 de co-expozanți – tour operatori, hotelieri, asociații, federații de profil și organizații de management al destinației.

Totodată, România derulează cu sprijinul Ministerului Turismului în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie 2024 o campanie de promovare outdoor pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Expunerea va genera aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. Acțiunea din acest an poartă mesajul „Hop on board to Romania” și beneficiază de o promovare extinsă, dar și de o diversitate a audienței din toate orașele în care este expusă campania.

Potrivit statisticilor, interesul turiștilor din Marea Britanie față de România a crescut constant în ultimii 15 ani, România înregistrând cel mai mare ritm de creștere în opțiunile acestora de vacanță. Englezii sunt atrași de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural și de oferta de city-break, precum și de conectivitatea aeriană optimizată între cele două țări.

World Travel Market Londra este unul dintre cele mai influente evenimente de călătorie și turism la nivel global.

Related posts

Și totuși sarmaua?!…Sarmaua dom’le!… e românească sau turceasca? Ce întrebare năroadă! Cum să fie turcească , mai ales cea așezonată cu slăninuță de porc crescut în bătătură! Păi unde ai mai văzut dumneata turc mahomedan, să înfulece sărmălute’n foi de viță și mustind a unturică de purcel? Și apropo de înfulecat. Se cam exagerează…cum că moldovenii și mai ales cei din Iași ar fi hulpavi la sarmale!Că dacă am avut pe unul mai pântecos, Nică a lui Ștefan a Petrei,gata acum toți suntem fanii lui Flămânzilă? Adevăru-i că tălica Ion a cam exagerat la hanul,,Trei sarmale”.Adicătălea ce înseamnă 3 sărmăluțe în foi de viță infășurate strâns…Chiar înăbușite în smântână tot n-ajung nici pe o măsea.Așa că povestitorul a sugerat modificarea firmei de la han.Păi nu-i mai corect ,,La trei oale cu sarmale”.Cum să atragi mușteriu cu trei amărâte de sărmăluțe anemice! Dar revenind la tradițiile noastre…Turcii…nu și nu că sarmaua este a lor! Că ei au învelit orezul în nu știu ce și de aici a început plagiatul! Pân’ la urmă am dat- o la pace recunoscând că aici în Balcani am împrumutat fiecare rețetele unii de la alții și avem acum fiecare sarmaua lui.Iar noi moldovenii de la Iași am mai adăugat la urmă o stropeală cu licoare de Cotnari.Iacă așa ghini! Și mă rog turcul cu treaba lui și cu ceaiul de măghiran!

Păzea! Vin turcii! Da nu fugiți bre! Chiar dacă vin înarmați până în dinți…cu baclavale, șuberek, sarailie și alte turcisme! Când? Pe 25,26 și 27 iulie a.c. Unde atacă? La Iași în Parcul Expoziției din Copou.Scop? Caritabil! Cine poate să ajute cumpărând produsele expuse să o facă! Știm cu toții câte au pătimit de la cutremure vijelii și altele.Hai bre să dăm o mână de ajutor!

O lume frământată!…Cu accente tragice, învolburate până aproape de autodistrugere.Pe ici pe colo mai răzbat timide câteva accente de speranță verde inchis,înghițite rapid de hăul întunecat.Totul se zvârcolește nevrotic ca în tablourile lui Van Gogh.Și toate acestea cu o insuportabilă claritate.Dureros de clare și palpabile, spaimele ne pătrund ființa instantaneu.Și totuși lumina își face loc și se încleștează într-o luptă pe viață și pe moarte cu întunericul.Oare vom reuși să-l învingem? În această cheie înțeleg eu să ,, citesc” acest superb peisaj marin al maestrului Petru Asimionese. Cu admirație Ioan Bodea.

🍪 Această gazetă folosește cookie-uri. Nu pentru a te urmări, ci pentru a funcționa corect, a-ți arăta conținut relevant și a înțelege cum este folosit site-ul. Acceptând cookie-urile, susții funcționarea presei independente și ne ajuți să rămânem liberi. Mai mult