Reprezentanții mass-media pe litoral

George Măndilă, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța: Prin implicarea unor influenceri, jurnaliști și reprezentanți ai companiilor aeriene de renume, ne propunem să creștem vizibilitatea și atractivitatea regiunii noastre. Mamaia și Constanța au foarte multe de oferit, de la plaje superbe și facilități de cazare de înaltă calitate, până la o viață de noapte vibrantă și activități variate pentru toate gusturile

Evenimentul a purtat titulatura mega infotripul „Mamaia – Back in Business”, fiind dedicat promovării destinației turistice Mamaia Constanța pe cele mai importante piețe turistice internaționale. La acest infotrip participă 50 de persoane, printre care se numără reprezentanți ai companiilor aeriene low-cost, tour operatori, companii media, jurnaliști specializați în turism, bloggeri și influenceri de renume. Principalul scop al acestui infotrip este de a revitaliza și promova Mamaia și Constanța ca destinații turistice de top.

Participanții provin din diverse țări, inclusiv Anglia, Italia, Germania, Irlanda, Polonia, India și Elveția. Acest demers este esențial pentru a atrage un flux continuu de turiști internaționali și pentru a stabili noi parteneriate cu companii aeriene și touroperatori. Infotripul este structurat astfel încât să ofere o experiență completă și diversificată a ceea ce Mamaia și Constanța au de oferit. Programul detaliat al evenimentului include vizite la principalele atracții turistice, hoteluri, plaje, precum și zona de centru vechi, zona peninsulară, cât și atracții din Județul Constanța. Acest infotrip reprezintă o oportunitate unică de a demonstra potențialul turistic al regiunii. Pe lângă atragerea de noi turiști, evenimentul are ca scop înființarea de noi curse aeriene directe către Mamaia Constanța și includerea destinației în pachetele turistice oferite de touroperatorii internaționali.

Mega infotripul „Mamaia Back in Business” este o inițiativă de mare amploare care va aduce beneficii semnificative pentru dezvoltarea turismului în Mamaia și Constanța. Prin acest demers, Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța reafirmă angajamentul de a transforma această regiune într-una dintre cele mai căutate destinații turistice din Europa și nu numai.

Prin diverse proiecte și inițiative, OMD Mamaia Constanța urmărește creșterea vizibilității și atractivității regiunii, atragerea de investiții în infrastructura turistică și îmbunătățirea calității serviciilor oferite turiștilor. OMD Mamaia Constanța colaborează îndeaproape cu autoritățile locale, operatorii din industria turismului și diverse organizații pentru a transforma Mamaia și Constanța într-o destinație turistică de top, recunoscută pentru frumusețea sa naturală, patrimoniul cultural și diversitatea activităților disponibile.

Related posts

Și totuși sarmaua?!…Sarmaua dom’le!… e românească sau turceasca? Ce întrebare năroadă! Cum să fie turcească , mai ales cea așezonată cu slăninuță de porc crescut în bătătură! Păi unde ai mai văzut dumneata turc mahomedan, să înfulece sărmălute’n foi de viță și mustind a unturică de purcel? Și apropo de înfulecat. Se cam exagerează…cum că moldovenii și mai ales cei din Iași ar fi hulpavi la sarmale!Că dacă am avut pe unul mai pântecos, Nică a lui Ștefan a Petrei,gata acum toți suntem fanii lui Flămânzilă? Adevăru-i că tălica Ion a cam exagerat la hanul,,Trei sarmale”.Adicătălea ce înseamnă 3 sărmăluțe în foi de viță infășurate strâns…Chiar înăbușite în smântână tot n-ajung nici pe o măsea.Așa că povestitorul a sugerat modificarea firmei de la han.Păi nu-i mai corect ,,La trei oale cu sarmale”.Cum să atragi mușteriu cu trei amărâte de sărmăluțe anemice! Dar revenind la tradițiile noastre…Turcii…nu și nu că sarmaua este a lor! Că ei au învelit orezul în nu știu ce și de aici a început plagiatul! Pân’ la urmă am dat- o la pace recunoscând că aici în Balcani am împrumutat fiecare rețetele unii de la alții și avem acum fiecare sarmaua lui.Iar noi moldovenii de la Iași am mai adăugat la urmă o stropeală cu licoare de Cotnari.Iacă așa ghini! Și mă rog turcul cu treaba lui și cu ceaiul de măghiran!

Păzea! Vin turcii! Da nu fugiți bre! Chiar dacă vin înarmați până în dinți…cu baclavale, șuberek, sarailie și alte turcisme! Când? Pe 25,26 și 27 iulie a.c. Unde atacă? La Iași în Parcul Expoziției din Copou.Scop? Caritabil! Cine poate să ajute cumpărând produsele expuse să o facă! Știm cu toții câte au pătimit de la cutremure vijelii și altele.Hai bre să dăm o mână de ajutor!

O lume frământată!…Cu accente tragice, învolburate până aproape de autodistrugere.Pe ici pe colo mai răzbat timide câteva accente de speranță verde inchis,înghițite rapid de hăul întunecat.Totul se zvârcolește nevrotic ca în tablourile lui Van Gogh.Și toate acestea cu o insuportabilă claritate.Dureros de clare și palpabile, spaimele ne pătrund ființa instantaneu.Și totuși lumina își face loc și se încleștează într-o luptă pe viață și pe moarte cu întunericul.Oare vom reuși să-l învingem? În această cheie înțeleg eu să ,, citesc” acest superb peisaj marin al maestrului Petru Asimionese. Cu admirație Ioan Bodea.

🍪 Această gazetă folosește cookie-uri. Nu pentru a te urmări, ci pentru a funcționa corect, a-ți arăta conținut relevant și a înțelege cum este folosit site-ul. Acceptând cookie-urile, susții funcționarea presei independente și ne ajuți să rămânem liberi. Mai mult