Secretul reclamelor: Cum sunt direcționate către tine în funcție de discuțiile tale telefonice

Te-ai întrebat vreodată dacă telefonul tău inteligent te „ascultă” după ce ai discutat cu un prieten despre achiziționarea unui anumit produs și ai primit apoi reclame pentru acel produs pe Facebook sau Google în ziua următoare sau chiar mai devreme? Este ușor să tragi concluzia că telefonul tău ar fi putut asculta conversația, însă există o explicație mai plauzibilă.

Este posibil să nu fie doar o coincidență faptul că ai primit reclame pentru același produs despre care tocmai discutasei cu un prieten. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă neapărat că telefonul tău te spionează prin intermediul microfonului.

În realitate, este probabil că furnizezi deja toate informațiile de care are nevoie platforma respectivă pentru a-ți direcționa reclamele.

Majoritatea dintre noi oferim în mod regulat informații despre noi înșine unui număr mare de site-uri web și aplicații. Acest lucru se întâmplă atunci când acordăm anumite permisiuni sau când permit cookie-urilor să ne urmărească activitățile online.

Cookie-urile “first-party” permit site-urilor să memoreze detalii despre interacțiunile noastre cu acel site, cum ar fi datele de logare sau preferințele noastre. Pe de altă parte, cookie-urile “third-party” sunt create de domenii externe site-urilor pe care le vizităm și sunt adesea utilizate de companiile de marketing care au parteneriate cu acele site-uri sau aplicații.

Aceste cookie-uri permit acestor companii de marketing să acceseze datele pe care le colectează de la utilizatori pentru a-și îmbunătăți algoritmii de targetare a reclamelor.

Prin urmare, chiar dacă nu telefonul tău te ascultă, platforma are deja acces la o mulțime de informații despre tine și își poate direcționa reclamele în funcție de acestea.

Există mai multe tehnici de învățare automată cu ajutorul inteligenței artificiale care ajută aceste sisteme să analizeze și să filtreze datele tale, precum gruparea, clasificarea și învățarea prin întărire.

Astfel, comportamentul tău online, cum ar fi apăsarea butonului “Like” la o postare sau furnizarea de informații personale către o platformă de social media ca facebook, twitter , poate fi utilizat pentru a personaliza reclamele pe care le vezi.

Related posts

Și totuși sarmaua?!…Sarmaua dom’le!… e românească sau turceasca? Ce întrebare năroadă! Cum să fie turcească , mai ales cea așezonată cu slăninuță de porc crescut în bătătură! Păi unde ai mai văzut dumneata turc mahomedan, să înfulece sărmălute’n foi de viță și mustind a unturică de purcel? Și apropo de înfulecat. Se cam exagerează…cum că moldovenii și mai ales cei din Iași ar fi hulpavi la sarmale!Că dacă am avut pe unul mai pântecos, Nică a lui Ștefan a Petrei,gata acum toți suntem fanii lui Flămânzilă? Adevăru-i că tălica Ion a cam exagerat la hanul,,Trei sarmale”.Adicătălea ce înseamnă 3 sărmăluțe în foi de viță infășurate strâns…Chiar înăbușite în smântână tot n-ajung nici pe o măsea.Așa că povestitorul a sugerat modificarea firmei de la han.Păi nu-i mai corect ,,La trei oale cu sarmale”.Cum să atragi mușteriu cu trei amărâte de sărmăluțe anemice! Dar revenind la tradițiile noastre…Turcii…nu și nu că sarmaua este a lor! Că ei au învelit orezul în nu știu ce și de aici a început plagiatul! Pân’ la urmă am dat- o la pace recunoscând că aici în Balcani am împrumutat fiecare rețetele unii de la alții și avem acum fiecare sarmaua lui.Iar noi moldovenii de la Iași am mai adăugat la urmă o stropeală cu licoare de Cotnari.Iacă așa ghini! Și mă rog turcul cu treaba lui și cu ceaiul de măghiran!

Păzea! Vin turcii! Da nu fugiți bre! Chiar dacă vin înarmați până în dinți…cu baclavale, șuberek, sarailie și alte turcisme! Când? Pe 25,26 și 27 iulie a.c. Unde atacă? La Iași în Parcul Expoziției din Copou.Scop? Caritabil! Cine poate să ajute cumpărând produsele expuse să o facă! Știm cu toții câte au pătimit de la cutremure vijelii și altele.Hai bre să dăm o mână de ajutor!

O lume frământată!…Cu accente tragice, învolburate până aproape de autodistrugere.Pe ici pe colo mai răzbat timide câteva accente de speranță verde inchis,înghițite rapid de hăul întunecat.Totul se zvârcolește nevrotic ca în tablourile lui Van Gogh.Și toate acestea cu o insuportabilă claritate.Dureros de clare și palpabile, spaimele ne pătrund ființa instantaneu.Și totuși lumina își face loc și se încleștează într-o luptă pe viață și pe moarte cu întunericul.Oare vom reuși să-l învingem? În această cheie înțeleg eu să ,, citesc” acest superb peisaj marin al maestrului Petru Asimionese. Cu admirație Ioan Bodea.

🍪 Această gazetă folosește cookie-uri. Nu pentru a te urmări, ci pentru a funcționa corect, a-ți arăta conținut relevant și a înțelege cum este folosit site-ul. Acceptând cookie-urile, susții funcționarea presei independente și ne ajuți să rămânem liberi. Mai mult